მიმდინარე მოდული დამეხმარა გამეანალიზებინა მოსწავლეზე ორიენტირებული შეფასების ფორმები, რამდენიმე თვალსაზრისით . რუბრიკა დამეხმარა გამეკეთებინა თვითშეფასება მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის , რასაც მოსწავლეებში დავნერგავ პროექტის განხორციელებისას.გეგმაში აღვწერე თითოეული შეფასების მეთოდი და ინსტრუმენტი ქრონოლოგიის მიხედვით.
შევქმენი მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომისთვის ჩემი რუბრიკა, რომელიც მოსწავლეს დაეხმარება მიზნობრივად გააკეთოს აქცენტები თემის საკვანძო საკითხებზე.
Saturday, June 3, 2017
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
მეცხრე დღე
ჩემი პროექტის პორტფოლიო -, ,ხაშური -საქართველოს გული'' კურსის სწავლებისას მიღებული ახალი ცოდნა დიდ გავლენას ახდენს მოსწავლეთა განვ...
-
მიმდინარე მოდული დამეხმარა გამეანალიზებინა მოსწავლეზე ორიენტირებული შეფასების ფორმები, რამდენიმე თვალსაზრისით . რუბრიკა დამეხმარა გამეკეთები...
-
მოცემული მოდული დამეხმარა გამეანალიზებინა დამოუკიდებელი მსწავლელისა და დიფერენცირებული სწავლების როლი რამდენიმე თვალსაზრისით , იმისათვის რ...
-
ამ მოდულის სათაური იყო - ფასილიტაცია ტექნოლოგიებით, გადავხედეთ საკვანძო შეკითხვებს, უკუკავშირი მივეცით ერთმანეთს , შევიტანე ცვლილებები საკ...
No comments:
Post a Comment